31 Ogos 2013

Penyanyi Fida Kena Maki Sebab Pakaian Ketat




Gara-gara memuat naik beberapa gambarnya berpakaian ketat di laman sosial Instagram-nya, pelakon dan penyanyi Fida Ibrahim dihentam teruk oleh segelintir peminatnya malah turut melemparkan kata-kata kesat terhadapnya. Namun pelantun "Apo Kono Eh Jang?" ini tidak melatah atau menyalahkan peminatnya, sebaliknya menyifatkan peminat berkenaan telah tersalah anggap.

"Gambar tu sebenarnya adalah gambar disebalik tabir sewaktu sesi fotografi bagi mempromosikan produk Emorra Be Slymm. Saya sebagai dutanya dan saya dah amalkan minum produk ni sejak sebulan lepas. Saya turun 4kg. jadi nak lah tunjukkan hasilnya.


"Masa saya muat naik di Instagram tu, saya pula tak sertakan apa-apa penerangan tentang gambar tu. Itu yang mungkin peminat tersebut dah tersalah anggap. Saya pun tak salahkan peminat terbabit kerana mereka tak tahu perkara sebenar dan saya pun tak beri penerangan tentang gambar itu. Lagi pun saya duta produk kelangsingan, dan saya nak promosi produk itu. Jadi, takkan lah nak pakai baju kelawar pula kan," ujarnya.

Tambah Fida, 27, lagi, perkara tersebut telah memberinya pengajaran untuk lebih berhati-hati memuat naik gambar-gambar di laman sosialnya pada masa akan datang.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
\ /