25 Ogos 2013

Bukan Pompuan Murah, Tolong Jangan Minta Gambar Bogel Aku




Sudah lumrah menjadi seorang artis, setiap foto mahupun video yang dimuat naik menerusi laman sosial pasti akan mendapat perhatian, kritikan, pujian serta respon daripada peminat-peminat.

Terbaru, seorang pelakon kecil molek, Ika Nabila difahamkan telah bercuti ke Thailand, di mana sepanjang berada di negara tersebut, pelakon wanita itu telah sempat memuat naik beberapa foto menariknya dilaman akaun Instagram untuk dikongsikan bersama pengikut-pengikutnya dilaman sosial tersebut.



Persoalannya…kalau dilihat pada gambar-gambar Ika yang muncul, apa yang dia nak harapkan daripada para peminatnya?

Dan tentu yang gila seks akan meminta lagi….macam bila konsert tamat tetapi penonton tak puas lagi…mereka akan menjerit “we want more…we want more”…dengan harapan band yang ada akan menyambung beberapa lagu lagi.

Beginilah… ia umpama sudah diberi betis hendak peha…kita ubah sikit la yea…sudah diberi lihat peha…nak lihat toot pula…pasal hati tak puas.


Rasanya tidak ada sesiapa yang akan minta melihat gambar bogel Wardina atau Irma Hasmie pasal penampilan mereka memang mengikut hukum dan menutup aurat.

Jadi kepada artis yang memilih untuk seksi…tak perlu la sentap kalau peminat anda meluahkan we want more ok…tak nak bagi ok…tapi tak perlu sentap… pasal permintaan peminat itu adalah sinonim dengan penampilan yang diberikan selama ini.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
\ /