10 September 2013

Lepas Putus Cinta, Sharnaaz Sedar Dia Banyak Buat Silap




Menyorot kembali perjalanan seni pelakon ini mungkin ada yang tidak percaya dengan apa yang telah terjadi. Saat satu persatu kisah hitam melatari perjalanan seninya. Sharnaaz Ahmad tahu tidak mudah untuknya memuaskan hati semua pihak.

“Saya hanya menjadi diri sendiri. Saya tak pernah minta apa-apa kontroversi berlaku selama ini dan semuanya terjadi tanpa dirancang. Bila saya ikut kata hati, inilah yang saya dapat.


“Orang kata saya macam-macam tapi mereka tak tahu apa yang berlaku. Mungkin sebab saya jujur menjadi diri sendiri akhirnya membuatkan orang kata saya panas baran. Tapi sebagai manusia saya belajar banyak perkara. Paling tidak saya sedar apa yang sudah terjadi dan pastinya semua itu menjadi pengajaran paling berguna buat saya," kata Sharnaaz ketika ditemui baru-baru ini.

Bagi Sharnaaz dia tidak kisah dengan apa juga tanggapan peminat yang sering melabelkan dirinya dengan pelbagai gelaran memandangkan dia tiada masa untuk melayan perkara berkenaan. Paling tidak, kebanyakan masa dihabiskan di lokasi penggambaran yang tak putus-putus memberikan rezeki kepadanya sejak awal pembabitan lagi.

“Selepas insiden (putus cinta) ramai yang anggap saya tak akan ke mana-mana. Tetapi saya bersyukur kerana rezeki tak putus-putus sejak insiden berkenaan dan semakin mencurah-curah. Lagi membuatkan saya lega apabila kontroversi filem Darah Panas pun dah selesai. Kalau nak ikut memang banyak sangat orang tahu kisah pertelingkahan’saya dengan pihak tersebut.

“Apa yang boleh saya katakan semuanya dah berakhir dan saya telah pun menyelesaikan masalah tersebut dengan mereka. Saya sedar saya pun banyak buat silap dan saya belajar daripada kesilapan itu. Buat masa ini saya sedang menghabiskan saki baki kerja termasuk proses dubbing sebelum filem Darah Panas ditayangkan," jelas Sharnaaz.

Enggan terus dibebani dengan masalah lampau, pelakon berusia 28 tahun ini mengakui yang dia sudah boleh mengawal keadaan. Setiap kali ditimpa masalah Sharnaaz akan berusaha untuk tidak memberikan sebarang komen yang akan memanjangkan situasi berkenaan.

“Ada masalah atau tidak saya kena hadapi juga. Setiap hari saya cuba menggembirakan diri dan keluarga dengan aktiviti yang berfaedah sahaja daripada melayan cerita yang tak berfaedah," kata pelakon utama drama bersiri Mira Sofea ini lagi.

Ketika ini Sharnaaz sedang sibuk dengan pembikinan filem Gangster Superstar dan menantikan tayangan filem Sindiket dan Gila Baby tidak lama lagi.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
\ /