11 September 2013

Zizan Razak Jelaskan Isu 'Hambar' Sebagai Pengacara AF 2013




Pelawak Zizan Razak menjelaskan dia mempunyai cara penyampaian yang tersendiri dalam mengendalikan program realiti Akademi Fantasia 2013 (AF 2013). Zizan, 28, berkata, cara itu adalah penampilan yang dimahukan oleh pihak penerbitan Astro bagi memberi nafas dan konsep baharu program realiti tersebut.

"Masih terlalu awal jika ada yang menilai kelemahan saya mengacarakan AF 2013 pada minggu pertama ini. Berilah peluang melihat perkembangan saya pada minggu-minggu seterusnya.


"Cara penyampaian saya untuk program ini berbeza dengan pengacara terdahulu membuatkan penonton mungkin berasa sedikit janggal," katanya ketika ditemui.

Kemunculan Zizan sebagai pengacara AF 2013 pada konsert Prelude Sabtu lalu dikatakan agak hambar untuk sebuah rancangan hiburan yang menjadi fenomena itu. Tambah Zizan, dia lebih menerapkan elemen lawak jenaka dan bersahaja ketika mengendalikan pentas AF 2013.

Bagaimanapun, katanya, penyampaian tersebut berbeza dengan program-program yang pernah dikendalikan sebelum ini.

"Saya ingin program ini lebih santai dan pelajar tidak terlalu rasa tertekan atau takut. Walaupun ada lawak jenaka tetapi ia berbeza dengan lawak jenaka yang saya sampaikan ketika mengacarakan program lawak seperti rancangan Raja Lawak, " katanya.

Tambah Zizan, dia yakin penonton dapat menerima cara penyampaiannya untuk program musim baharu itu.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
\ /