23 April 2014

Rebecca Dikejam

Apabila Rebecca Nur Islam berhijrah memakai tudung baru-baru ini, Abang Nara antara orang yang paling gembira. Mana tidaknya, Rebecca sebelum ini memang terkenal dengan keseksiannya. Mungkin apabila bertudung, tahap keseksian itu akan berkurangan. Tiada lagi pakaian ketat-ketat yang menjolok mata. Akan lebih sedap mata memandang.


rebecca

Ku sangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Terkejut beruk Abang Nara apabila melihat salah satu gambar yang dikongsikan oleh Rebecca Nur Islam di akaun Instagramnya. Bahagian atas sudah cantik dilitupi tudung, namun bahagian bawahnya. Ish,ish ish. Lebih ketat daripada biasa. Seram sejuk melihatnya.

rebecca nur islam ketat

Agak kelakar juga apabila Abang Nara membaca komen-komen para pengguna laman sosial yang menggelarkan pemakaian Rebecca Nur Islam sebagai “Teletubbies “, Sekali pandang memang nampak sama kan? Diharap Rebecca mendalami lebih dalam lagi apa itu erti bertudung. Kalau bertudung tapi pakai macam ini, tak berguna jugak kan? Seumpama tadah air dengan tempayan tapi tempayan itu pecah di tengah-tengah. Tak gitu?

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
\ /