03 Jun 2012

PAK LEBAI PAS AMBIL KESEMPATAN STIM FREE DALAM HIMPUNAN HIJAU KE PUTRAJAYA!!!

THEFLYINGKICK SAYS
Cakap-cakap agama daripada orang PAS biasanya hanyalah retorik untuk menunjuk baik. Hakikatnya mereka juga seperti orang yang mereka umpatkan. Bahkan lebih teruk lagi, mereka berselindung di sebalik topeng agama untuk melindungi kebuasan nafsu masing-masing.
Itu yang berlaku dalam Himpunan Hijau Ke Putrajaya di Stadium Darul Aman pada Jumaat lepas. Kita tidak kata kesemua yang terlibat dalam perhimpunan tersebut berperangai begitu. Lebih ramai yang berperangai sopan dan tahu menjaga batas susila.

Namun segelintir yang berperangai hodoh itulah yang memberikan cerminan kepada kegagalan pentarbiyahan PAS kepada ahli-ahlinya untuk mendidik hati. Pentarbiyahan menerusi pendekatan agama-politik, ternyata tidak memperbaiki hati atau mendidik nafsu agar meningkat maqamnya.









Percampuran lelaki dan perempuan dalam sesuatu perhimpunan mungkin dianggap biasa. Malah ada yang segera mengambil qiyas dengan apa yang berlaku di Makkah dan Madinah ketika ibadat ziarah dilaksanakan bagi menghalalkan perbuatan dan amalan mereka di tanahair........READ MORE

1 ulasan:

www.tinjau.net berkata...

Automatik share, automatik ping setiap entri dan artikel anda dilaman http://www.tinjau.net

Hanya sekali register sahaja. semua artikel dan entri blog anda akan di share secara automatik.

Jimat Masa Anda.

Daftar sekarang!!!
*Pendaftaran terhad.. http://www.tinjau.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
\ /