02 Februari 2013

LAAA... BUKAN NAJIB SORANG YANG PAKAI BAJU CINA MATI, CINA YANG MASIH HIDUP PUN PAKAI BAJU CINA MATI JUGAK LAAAA!!!

Kecoh di belah sana apabila beberapa blogger pro-pakatan mempersoalkan baju yang dipakai oleh Datuk Seri Najib ini:

Menurut beberapa komen daripada Facebook apabila melihat gambar di atas, Najib DIDAKWA telah memakai  pakaian untuk cina mati dan bukan untuk perayaan Tahun baru cina.

Malah salah satu daripada komen tersebut turut memberi pautan sebuah laman web www.yingruixiang.com, sebuah syarikat di China yang pakar dalam menyediakan pakaian dan kelengkapan untuk upacara kematian China.

Oklah, link www.yingruixiang.com PengundiBaharu tak boleh buka kerana keluar mesej berikut:"HTTP Error 503. The service is unavailable.". Kita selidik link lain untuk kepastian.

Kalau diamati link http://shop65217672.taobao.com/ sepertimana yang dilampirkan oleh  Tiery Harry II menunjukkan baju yang dikata hampir sama dengan apa yang dipakai oleh Datuk Seri Najib itu sememangnya dijual bersama dengan alatan kematian seperti Keranda DLL.

Berikut adalah paparan website tersebut:

TETAPI,

kita mahu tahu juga adakah pakaian orang yang di bulatkan dibawah ini memakai baju tradisional cina atau baju cina mati? Corak, warna dan fashion hampir sama.





Dan apa yang aku bertambah pelik,

jika benarlah dakwaan bahawa Najib pakai baju cina mati, adakah mereka-mereka ini juga memakai baju cina mati dan bukan Baju tradisional cina...

Corak, warna dan fashion mereka juga hampir dan seakan-akan sama...






PengundiBaharu: PSSSSSSTTTT... Bukan Najib seorang yang pakai baju cina mati rupanya. KAHKAHKAH! Bodoh punya cacai pakatan.








Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
\ /