31 Januari 2013

GEMPAR BERAPI! PKR PERAK SUDAH MULA TERPECAH DUA AKIBAT DARI MAGIC AZMIN ALI!

PKR oh PKR! Kalau bab nak pertahankan penjenayah merekalah juaranya. Kalau bab nak merosakkan nama polis mereka la terkehadapan, walaupun mnyedari mereka ni membela penjenayah. Aku rasa PKR jadi macam tu sebab dah tak tau apa yang mereka nak buat la gamakanya.

Takpa, itu cerita lain, aku ada satu cerita panas punya pasal PKR kat Perak ni beb. Memang kecoh la kat Perak ni, Almaklumlah PRU dah semakin dekat maka semua orang dah mula nak berebut kerusi mana nak bertanding. Maka cah keting pun dah bermula, apa ingat UMNO je pandai cah keting? PKR pun terer wooo...he he he


Untuk pengetahuan korang, kat Perak ni PKR ada dua team, satu Team Mustafa Kamil Ayub dan satu lagi team Md Nor Manuty. Team Nor Manuty ni penjilat tegar si Azmin manakala team Mustafa Kamil sepertimana yang semua tahu sangat tak berkenan dengan manusia yang share bini dia dengan Anwar ni.

Sudah ada desas-desus kat Perak ni semua team Mustafa Kamil Ayub akan dipinggirkan dalam PRU yang akan datang tidak lama lagi ni. Azmin melalui Nor Manuty akan potong semua orang-orang Mustafa Kamil. Mereka memang tidak akan berpeluang untuk bertanding.

Yang lebih memerikan ialah Nor Manuty cuba control Perak lepas dilantik sebagai pengerusi PKR Perak menggantikan Mustafa Kamil Ayub. So dia gunakan Azmin Ali untuk control senarai nama calon untuk kerusi PKR Perak. Disinilah dia mengambil kesempatan untuk ketepikan team Mustafa Kamil Ayub.

Bukan itu saja, Nor Manutty jual nama Azmin (kira azmin bagi mandat atau blessings la) untuk senaraikan nama calon. Perkara ini telah menyebabkan kumpulan Mustafa Kamil Ayub tak puashati. Team Mustafa Kamil ni merasakan mereka tertipu sebab Nor Manuty  tak berbincang dengan PKR negeri Perak.

Benda ni dah semakin panas kat Perak! Sekarang kita nak tengok team mana yang akan menang, team Nor Manutty atau Team Mustafa Kamil! Kita tunggu dan lihat saja drama mereka ni. Tah la PKR ni, dah la kat selangor pun mereka ni hancus, ada hati nak tawan Perak..kah kah kah..

Nanti aku akan dedahkan lagi ok...tungguuuuu



SUMBER

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
\ /